środa, 22 lutego 2012

The Greatest Movie Ever Sold.


Wielu z Was, jak mniemam, miało okazję zapoznać się z dokumentem „Super Size Me”. W tym momencie w Waszej głowie może zalęgnąć się pytanie – hoola, ale co wspólnego ma dokument o zajadaniu się śmieciowym jedzonkiem z tematyką tego bloga?

Otóż tym wspólnym mianownikiem jest Morgan Spurlock, dokumentalista, który postanowił jedynie nieco zmienić branżę i zajął się… reklamami, a w szczególności Product placement i nakręcił film „POM Wonderful Presents: The Greatest Movie Ever Sold.”

Jak sama nazwa może sugerować jest to film o branży reklamowej, zasponsorowany w całości przez nią samą. Jeśli poczuliście się chociaż troszkę zainteresowani rynkiem reklamowym to jest to film, który musicie zobaczyć. Literatura na temat PP jest uboga, a moim zdaniem obejrzenie tego dokumentu da Wam równowartość wiedzy jaką możecie z tej literatury zdobyć, a także okrasi to praktycznymi przykładami.

Znajdziecie tutaj przykłady dobrego i złego PP, zajrzycie za kulisy spotkań marketingowców, poznacie opinie ludzi z branży na temat PP.  Film był pokazywany na prestiżowych festiwalach dokumentalnych – w Sundance czy w Polsce na Warszawskim Festiwalu Filmowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz