niedziela, 30 października 2011

Księgi, księgi iii artykuły ;)

Hej. Tak sobie pomyślałam, że może są wśród Was osoby, którym co nieco jednak nie wystarczy. Dla tych szczególnie zainteresowanych tematyką product placement i marketingu postanowiłam przygotować niebiańską ucztę dla wyrafinowanego podniebienia. Do stołu podam spis artykułów i książek traktujących o tym zagadnieniu. Każdy, kto zapozna się z tymi pozycjami będzie mógł mnie bezkarnie krytykować - co jest w końcu nie lada gratką. Zachęcam gorąco do czytania :)

KSIĄŻKI

1. BOGUNIA-BOROWSKA, Małgorzata, Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej, Kraków 2004. ISBN 83-233-1754-2.

2. CZARNECKI, Adam, Product placement: niekonwencjonalny sposób promocji, Warszawa 2003. ISBN 8320814707.

3. DOLIŃSKI, Dariusz, Psychologiczne mechnizmy reklamy, Gdańsk 2003. ISBN 8390934604.

4. GĘBAROWSKI, Marcin, Nowoczesne formy promocji, Rzeszów 2007.
5. GRZYBCZYK, Katarzyna, Prawo reklamy, Warszawa 2008. ISBN

6. Innowacyjność w teorii i praktyce. Red. Marian Strużycki. Warszawa 2006. ISBN 83- 7378-231-0.

7. Media, reklama i public relations w Polsce : materiały z konferencji Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego o zagadnieniu "czystych informacji". Red. Jerzy Olędzki. Warszawa 2005. ISBN 838996449X.

8. SALVADOR, Juan, Hollywood i marki : product placement w kinie amerykańskim, Warszawa 2010. ISBN 9788389281944.

9. STRUŻYCKI, Marian, HIERYSZEK, Tomasz, Nowoczesna reklama na współczesnym rynku, Warszawa 2007. ISBN 978-83-7251-725-8.

10. URBANIEC, Ewa, Product placement: medioznawstwo a marketing kreatywny, Gdynia 2009. ISBN 978-83-61194-54-5.

ARTYKUŁY

ADAMUS, Rafał. Problematyka lokowania produktu (product placement) " Przegląd Prawa Handlowego" 2003, nr 11, s. 14-20.

BULAK, Piotr. Product placement  "Marketing i Rynek"  2000, nr 4, s. 13-20.

CHOLIŃSKI, Artur. U źródeł product placement  "Marketing w Praktyce"  2002, nr 8, s. 15-19.

CZARNECKI, Adam. Pomiar skuteczności product placement  "Marketing w Praktyce" 2002, nr 12, s. 5-8.

KORCZYC, Witold. Product placement na krajowym ekranie  "Manager" 2002, nr 1, s.39-40.

LASZCZAK, Mirosław. Marketingowa wiwisekcja Idola "Marketing w Praktyce" 2003, nr 1, s. 29-31

SACHA, Katarzyna. Siła product placement (cz. I)  "Marketing w Praktyce" 1999, nr 2, s. 61-64.

SAWICKI, Jarosław. Efektywność lokowania produktu  "Marketing i Rynek" 2011, nr 9, s. 37-38.

SROCZYŃSKI,  Jarosław. Product placement – zagadnienia prawne "Marketing w Praktyce"  2009, nr 5, s. 70-72.

SZUMAN, Monika. Product Placement " Marketing w Praktyce" 1998, nr 2, s. 5-6.

Szukałam dzięki stronom:

http://www.bn.org.pl/katalogi-i-bibliografie
http://mak.bn.org.pl/fidkar/
http://www.nukat.edu.pl/
http://google.pl/
http://opac.wbp.krakow.pl/

Oczywiście gorąco namawiam do własnych poszukiwań i samodzielnego zgłębiania wiedzy. Pomóc w tym mogą te słowa kluczowe:
PRODUCT PLACEMENT - REKLAMA - PROMOCJA - MARKETING - STRATEGIA MARKETINGOWA.

1 komentarz: